مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-24سياسي

فارس من| شهرداری: مناسب سازی معابر قروه از ماه آینده شروع می شود


شهردار قروه با اذعان به حرکت کند مناسب سازی معابر و خیابان های این شهر برای معلولین، از آغاز مناسب سازی از ماه آینده در قروه خبر داد.

- خبرگزاری فارس استان کردستان؛ سامانه فارس من برای پیگیری سوژه های مردم از بسترهایی بود که در خبرگزاری فارس طی دو سال گذشته راه اندازی شد و تاکنون سوژه های مردمی زیادی در این سامانه به ثبت رسیده و پیگیری شده است.

مردم مطالبات و مشکلات خود را در این سامانه بارگزاری می کنند و خبرگزاری فارس موضوع را پیگیری و نتیجه نیز از طریق همین رسانه اطلاع رسانی می شود.

سوژه ای با عنوان  با متخلفان حوزه مناسب سازی برای افراد معلول در قروه برخورد شود در این سامانه ثبت و عنوان کرده اند؛ به دلیل عدم توجه و پیگیری مسئولین شهری در حوزه دسترس پذیری محیط برای افراد دارای معلولیت در شهرستان قروه استان کردستان، تدابیر لازم جهت استفاده افراد دارای معلولیت از محیط شهری و اماکن عمومی در نظر گرفته نشده است و این امر منجر به محرومیت آنان از امکانات شهری و عمومی شده است لذا با توجه وجود قانون در این زمینه خواستار ورود دستگاه قضایی و برخورد با متخلفان در این حوزه هستیم.

حرکت لاکپشتی مناسب سازی در قروه صادق حسین زاده از موسسان اصلی انجمن دفاع از حقوق معلولان در قروه هم در این باره می گوید: گزارش اقدامات انجام گرفته برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شهرداری: مناسب سازی معابر قروه از ماه آینده شروع می شود

فارس من| شهرداری: مناسب سازی معابر قروه از ماه آینده شروع می شود